Reactie Onderwerp Auteur Datum
Het lijkt op ..mol te eindigen. Maar de letters die daarvoor staan, zijn erg moeilijk te herleiden. Wie is de kunstenaar? Mariët Bruggeman
En de laatste Image 14 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Image 13 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Beste mijnheer Ouweneel, Bedankt voor je vlugge en uitgebreide reactie op mijn vraag. Dit heeft je zeker nachtwerk Schepenbrief uit 1502 Johan Leysen
Image 12 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Image 11 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Image 10 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Image no 9 Er volgen er straks nog ongeveer 5 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
foutje no 8 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
image no 8 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Image no 7 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
image no 6 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
image no 5 Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Dank Geert, dit is prima. Ik ben zo vrij je vandaag alle overige akte toe te sturen met dezelfde vraag. Zodra ik een Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Namen op deze pagina (uitgezonderd de officials): Willem Luycken, Jelis Cuypers, Peterman zaliger Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Geert Ouweneel
Wij Lucas Lemmens, Peter Bruynzele, Herbaert Schonen, Michiel Peters van Ravens, Gheert Vekenmans, Wouter Cliffen ende Schepenbrief uit 1502 Geert Ouweneel
Bedankt An Het begint een beetje te lukken mits enkele gaten ...1479 A'pen Guido Snoeys
Dat voor ons coemen is Hoogaert Faessen, inwoonder tot Winterlroy, ende heeft wettelijck gecedeert, opgedragen ende met hulp met ontcijferen van oude akte Geert Ouweneel
ontbrekendewoord: wooninge? OGA Oostmalle 8 (4) - hulp gevraagd Andreas
Dag Geert, hartelijk dank voor jouw reactie. Ik ben daar blij mee. Je voert een volledige transcriptie uit maar dat Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Fred
Ik weilw el een poging wagen. het is een lastig schrift en niet alles kan ik oplossen. maar we zien wel. Hier vast de Het herkennen van namen in akten uit het Schepenregister van Bergen Well Geert Ouweneel
Item compt denselven secre- taris over de ... ende goederen bij denselven Dirck Jortis gebruyckt van de heeren schouteth OGA Oostmalle 8 (4) - hulp gevraagd Geert Ouweneel
Item heeft den rendant betaelt ten daege van de vercoopinge aen den heere schouteth alhier in voldoe- ninge van sijne OGA Oostmalle 10 - hulp gevraagd Geert Ouweneel
Item op sevenentwintigh October 1682 soo heeft denselven betaelt aen Cornelis Marcelis over de huere van het weycken OGA Oostmalle 8 (3) - hulp gevraagd Geert Ouweneel
Item op den 18 December duysent ses hondert ende negentigh soo heeft den rendant bij quitantie 13.-.- OGA Oostmalle 8 (2) - hulp gevraagd Geert Ouweneel