Reactie Onderwerp Auteur Datum
Bij deze een volledige foto Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Jan
Beste Members, Ik wou graag achterhalen wie de kunstenaar is van dit schilderij, krijg zelf helaas niets gevonden, hoop Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Jan
Beste Members, Ik wou graag achterhalen wie de kunstenaar is van dit schilderij, krijg zelf helaas niets gevonden, hoop Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Jan
Ik probeer lijn 6 prout litera Guido Slecht bewaarde acte 1410 Antwerpen Guido Snoeys
Primitief in de betekenis van oorspronkelijk. m vr gr An Wat is de betekenis van een tekst in een notarieele akte An
Ik kijk ernaar. Bosch protocol 1185 8V Pauwel
Hallo nog een keer Wim en Andreas, Ook hiervoor heel hartelijk bedankt! Fijn weekend, Sanne Franse doop 1695 Sanne
Hallo Wim en Andreas, Heel hartelijk dank voor de hulp! Ik lees ook Pemenne, maar die naam is zo raar... :) Fijn om in doop 1687 Frankrijk Sanne
Hallo Andreas, Heel erg bedankt voor de hulp! en een heel fijn weekend gewenst, groet, Sanne Frans huwelijk 1686 Sanne
Naam eerste getuige zou Marne kunnen zijn. Eodem die publicatis bannis juncti sunt Rolandus Du meine et Maria Magda- Frans huwelijk 1686 Andreas
Ik lees eveneens Pemenne doop 1687 Frankrijk Andreas
4ta baptisatus Petrus Josephus filius legitimu s Rolandi de Main et Magdalen ae Machar conjugum a patre Joanne Baptista Franse doop 1695 Andreas
4e regel: a patre etc.: gedoopt door pater Joannes etc. (is verder genealogisch niet interessant) 5e regel: Doge? Franse doop 1695 Wim
Pemenne? doop 1687 Frankrijk Wim
Dank je wel Pauwel! Ik kom tot de onderstaande vertaling. Zou je deze willen controleren/verbeteren? [1] Gijsbert van Bosch protocol 1185 8V JW Merkx
pagina 11 en 12 akte van erfdienstbaarheid 1920 Paulien
pagina 9 en 10 akte van erfdienstbaarheid 1920 Paulien
pagina 7 en 8 akte van erfdienstbaarheid 1920 Paulien
pagina 5 en 6 akte van erfdienstbaarheid 1920 Paulien
pagina 3 en 4 akte van erfdienstbaarheid 1920 Paulien
Beste Rene, Ik zoek in deze akte naar een stukje over gootrecht/erfdienstbaarheid voor nummer 75 en nummer 73 van de Van akte van erfdienstbaarheid 1920 Paulien
Hi Pauwel, Die oplossing is ook mogelijk. Het lastige is dat deze schrijver zowel de e als de c midden in een woord Krankzinnige Cornelis René van Weeren
1. Heinric Jacobs van Wouwe vercocht Bouwen Snoeye tjaers erflic 2. XX scellingen grooten goed ende custbaer prout Enkele nieuwe woorden ?? 1427 Antwerpen Michel G.
Bedankt we zijn er door geraakt. Guido Enkele nieuwe woorden ?? 1427 Antwerpen Guido Snoeys
5. Guillamssoene 10. halve 16 nat[ura]lis Enkele nieuwe woorden ?? 1427 Antwerpen René van Weeren