Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dat is een X die staat voor het getal 10. XXIIII is het getal 24. welke letter is dit?? Geert Ouweneel
Dag Guido, Graag gedaan. Bij herlezing zie ik dat het cu[m] relevatio[n]e moet zijn = met verlichting van rechtsverzuim Ook deze heeft onzekerheden 1461 Antwerpen René van Weeren
Bedankt Rene, Ik ben in eerste instantie wel content (op zijn Brabants gezegd) van de trancriptie. 1. Een paar Ook deze heeft onzekerheden 1461 Antwerpen Guido Snoeys
René, we waren weer simultaan bezig met dezelfde tekst. Nu ik hem af heb stuur ik hem toch maar in. Aen den grootmogende Brief aan Willem van Oranje...? Geert Ouweneel
Het is een brief aan Willem van Oranje van Andreas Vierling, de grondlegger van de theoretische waterbouwkunde. Het doel Brief aan Willem van Oranje...? René van Weeren
Thank you for any and all assistance. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Eighteenth one from 1680. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Sixteenth one from 1680. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Fifteenth one from 1680. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Fourteenth one from 1680. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Thirteenth one from 1680. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Twelfth one from 1680. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Eleventh one from 1676. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Tenth one from 1676. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Ninth one from 1676. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Eighth one from 1664. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Seventh one from 1664. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Sixth one from 1660. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Fifth one from 1660. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Fourth one from 1652. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Third one from 1652. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Second one from 1646. Multiple Morgenboek van Spaarnwoude entries Steve Barnhoorn
Maar een paar puntjes 1. Laurette Snoeys Adriaens dochter was wed uwe wilen Willem sHeringels cu[m] tut[ore] verc[ocht] Ook deze heeft onzekerheden 1461 Antwerpen René van Weeren
Beste G. Lukassen, Om dat na te gaan zou u op zoek moeten gaan naar de administratie van de strafinstelling waar de Vertalen 1 regel Frans strafdossier Napoleon René van Weeren
vervolg acte Succes Guido Ook deze heeft onzekerheden 1461 Antwerpen Guido Snoeys