Reactie Onderwerp Auteur Datum
Hierbij alvast de voorkant. Wat helemaal onderaan staat kan ik niet lezen. De latijnse zinnen zijn komen uit klassieke Gevraagd: Transcriptie klein Nederlands document 1631? andreas
Tja, Valentijn, na het transcriberen volgt het vertalen! Afkortingen horen echter bij de uitdagingen van het obligatie Otto Vervaart
klopt, sorry abraham waterlo valentijn
Bij deze de achterkant. Gevraagd: Transcriptie klein Nederlands document 1631? Chiem
dem 15 7bris ex Crap David Hulshoff O.S.R.M. 50 15 september uit Crapendorf David Hulshoff, Omnibus Sacramentis Rite Begraafinschrijving Cloppenburg 1717 Andreas
Deze heb je vrijdag jl. al ingestuurd. abraham waterlo Geert Ouweneel
een poging ouders: Toben Johan & Wobbeke Strahtmans gedoopte: Anna Margaretha 3 martij getuigen: Lampen Thole & Grete Doopinschrijving 1665 Duitsland, Cloppenburg Andreas
Dag Toon, Al biedt het niet de oplossing, mogelijk heb je wat aan de discussie van 10 jaar terug betreffende ditzelfde Geboorteland ouders Carolina Kremers René van Weeren
Hierbij de signatuur. wie is J d Groot? Leendert
ik schrijf hier de woorden op die ik niet kan plaatsen , zoals ik zie zijn vele teksten met bijv. -in desen gecoren obligatie valentijn
Dit is het hele schilderij Wie weet welke schilder dit is? Calvin Deinum
dat zoek ik wel voor je uit. Wie weet welke schilder dit is? valentijn
Nee, dit is het vervolg van de toevoeging in de marge op folio 252 verso, zoals zowel hier als daar vermeld wordt. obligatie ChrisvD
Valentijn, ik stel vast dat je link opnieuw onvolledig is. De correcte link is zoals hieronder, dus beginnende met https obligatie Andreas
archief.amsterdam/inventarissen/scans/5073/2.8.1.1.5.23/start/260/limit/10/highlight/6 Klopt het dat dit gedeelte obligatie valentijn
Beste Valentijn, Geert, Chris, ik en anderen zoeken ook woorden op, hoor! Online zijn er historische woordenboeken voor obligatie Otto Vervaart
Ter aanvulling nog de gegevens over de bewaarplaats van dit document: Utrecht, Het Utrechts Archief, toegang 34-4 machtiging en verkoop Otto Vervaart
Compareerden voor mijn Henrick Schaep, openbare notaris, bij den Edele Hove ende vroetschappe der stadt Utrecht machtiging en verkoop Geert Ouweneel
Met wat verbeteringen, maar ook zonder de marges: Compareerde voor mij Anths Melkomen openbaer notaris, tot Bergen op Transcriptie akte 1615 Geert Ouweneel
Lade 370. Den 7[e] novemb[er] 1690 heeft Benjamin Dias Brandon, Portugees koopman v[er]klaert dat sijn twee Dias Brandon René van Weeren
Paar kleine aanpassingen op Michiels versie 1. Jan Snoye de tappijtwevere ane deene partie ende Magriete Marissijs sijn Toch wat onduidelijk 1411 Antwerpen René van Weeren
Geert en Otto, ook hier heel hartelijk bedankt alvast al zal ik zelf heel wat woorden moeten opzoeken. Wat is een obligatie valentijn
[no. 3] .. de weesmeesters kennisse van 266 g[uldens] 13 s[tuvyers] aen de voors. Catharina Stevens .. obligatie ChrisvD
Op den 23 October 1637 heeft Catrina Stevens, geassisteert met Barent Staets, haren vooght in desen gecoren, bewesen obligatie Geert Ouweneel
Hier de bewuste scan vanaf de hier aangereikte https://archief.amsterdam/inventarissen/scans/5073/2.8.1.1.5.23/start/2… obligatie Otto Vervaart