Reactie Onderwerp Aflopend sorteren Auteur Datum
Beste Mark, mij lijkt het Spaans, geen Latijn of Italiaans, ook gezien het soort schrift. Ik zie op het eerste gezicht Ik kan de titel van dit 15e-eeuwse manuscript niet begrijpen? Otto Vervaart 20-07-2023
Bedankt Otto, je bent heel aardig. Ik heb geprobeerd de postzegel te onderzoeken en het lijkt niet op de Göring-stempel Ik kan de titel van dit 15e-eeuwse manuscript niet begrijpen? Mark 21-07-2023
Hoi Otto, bedankt voor je antwoord. Het manuscript is momenteel in mijn bezit Ik kan de titel van dit 15e-eeuwse manuscript niet begrijpen? Mark 20-07-2023
Bedankt voor je antwoord! Heeft u enig idee waar de notariële akte over gaat? Het document zou waardevolle informatie Ik kan de titel van dit 15e-eeuwse manuscript niet begrijpen? Mark 21-07-2023
Dag Mark, OK, bij een handschrift denk ik aan tekst op meestal meerdere bladen, maar het lijkt me dat de afbeelding een Ik kan de titel van dit 15e-eeuwse manuscript niet begrijpen? Otto Vervaart 20-07-2023
Ja dat is een goede vraag. Ik zal proberen contact op te nemen met het oorspronkelijke veilinghuis en meer informatie Ik kan de titel van dit 15e-eeuwse manuscript niet begrijpen? Mark 23-07-2023
Hoi Otto, ja er zijn veel pagina's. Ik zal u de eerste en laatste pagina van het document laten zien Ik kan de titel van dit 15e-eeuwse manuscript niet begrijpen? Mark 20-07-2023
Mijn vader Kees, zoon van Abraham te Dirksland heeft mij ooit verteld dat die smit zwaarden had gemaakt voor ene Willem ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Astrid Nieuwland 29-06-2021
Wow ... per kerende post nog wel!! Hartelijk dank! ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Cobi Nieuwland 22-11-2020
Beste Cobi en Karel, Wat een verrassing voor mij om te lezen dat jullie dezelfde voorouder Bastiaan Nieuwland (30-05 ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Arie Brugmans 28-12-2021
Beste Cobi, Wat leuk dat nu definitief vaststaat dat wij in Bastiaan Nieuwland een gemeenschappelijke voorouder hebben ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Karel Nieuwland 23-11-2021
Beste Cobi, zo te zien hebben wij dezelfde voorouder in Bastiaan Nieuwland (30-05-1728). Ik zag jouw vraag aan Cor Koene ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Karel Nieuwland 23-02-2021
Beste Cobi, Er was een probleem met het versturen van het vorige bericht. Met hulp van Watstaatdaer en na vele pogingen ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Karel Nieuwland 23-11-2021
Beste Arie, Wat leuk dat de zoektocht, die begon bij Cobi, nu een vervolg krijgt met jouw bericht. Cobi beschreef al ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Karel Nieuwland 28-12-2021
ik heb de aktew ook even afgemaakt. Op huyden den 15en July anno 1664 compareerde voor mijn Gualterus Walthery, openbaer ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Geert Ouweneel 21-11-2020
Beste Karel en Astrid, Allereerst Astrid: wat een mooi verhaal van die zwaarden, maar inderdaad zullen we de exacte ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Cobi Nieuwland 15-11-2021
Bedankt voor bovenstaande uitwisseling. Is er meer bekend over genoemde Lena (Helena) Molenaar, vrouw van Bastiaan van ik kan dit niet lezen. Wie helpt? Max Mesman 03-07-2022
Hoi Gerard, misschien lees je dit nog. Ik kwam dit bericht tegen omdat ik op zoek was naar precies dezelfde info. (Over Ik kan er geen chocola van maken Tanja 11-10-2023
Beste Geert, bedankt voor de hulp, kon het woord ook nog googlen. Ik kan er geen chocola van maken Gerard Veenboer 30-06-2019
Volgens mij staat er heyt volgende. de betekenis vna de meidsche termen zijn wel op internet te vinden: Pneumonia Ik kan er geen chocola van maken Geert Ouweneel 30-06-2019
euh dan hier het volledige schilderij ik kan er niets van maken. corexalto 26-12-2022
Heb ook nog o.a deze. Deze is ondertekend met arm.de.vriendt.1936. Ik zie op internet alleen , a de vriendt. is dit ik kan er niets van maken. corexalto 26-12-2022
Een beginnetje met de nodige onzekerheden en hiaten. Actum den 2 Augusti 1637 coram Judicr. ... Erschienn Cath. als Bets ik kom er niet uit het is wel een lange tekst Andreas 06-09-2023
Het betreft een akte uit de plaats Rekken in het buurtschap Borculo ik kom er niet uit het is wel een lange tekst Dave 06-09-2023
Beste Dave, Dit is zeker geen eenvoudige tekst. Ik heb nog geen transcriptie voor je, maar wat ik nu kan lezen betreft ik kom er niet uit het is wel een lange tekst René van Weeren 06-09-2023