Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dank je! KA Oostmalle 80 (1674) Robin
Dankuwel! Kerkarchief Oostmalle 81 Robin
Hartelijk bedankt! Kerkarchief Oostmalle 80 (3) Robin
Dankjewel! Kerkarchief Oostmalle 80 (2) Robin
Bedankt! Kerkarchief Oostmalle 80 Robin
Hartelijk bedankt! Kerkarchief Oostmalle (1665) Robin
Anderen ontfanck over den offer van Ste. Laureysdach Item soo heeft den rendant alnoch ontfan- ghen op den thienden KA Oostmalle 84 (2) Geert Ouweneel
Ontfanck van wijn ende peperkoeck Item soo brenght den rendant alnoch ont- fanck ter saecke van uytgereyckte wijn ende Kerkarchief Oostmalle 84 (1677) Geert Ouweneel
Ontfanck van den offer soo mette schaele als op den aultaren Item soo brenght den voorsz. rendant alnoch voor ontfanck KA Oostmalle 82 (1674) (2) Geert Ouweneel
Ontfanck van den offer soo mette schaele als op de aultaren Item soo brenght den voorsz. rendant alnoch voor ontfanck KA Oostmalle 80 (1674) Geert Ouweneel
geweest sijnde den dach van beganckenisse van Ste. Laureys ende mede onse kermis- dach soo van offer gonninghen alsmede Kerkarchief Oostmalle 81 Geert Ouweneel
Ontfanck van den offer soo mette schaele als op de autaren Item soo brenght den voorsz. rendant alnoch voor ontfanck den Kerkarchief Oostmalle 80 (3) Geert Ouweneel
Beste Christian Het spijt me voor het vele posten van nieuwe fora, ik moedig deze pagina zeker aan! De reden dat ik er KA Oostmalle 90 (1698) Robin
huyse van denselven Guillam van Eynde gehaelt, als- mede voor die kermisse ten tijde men die kercke vasten, beloepende Kerkarchief Oostmalle 80 (2) Geert Ouweneel
Anderen ontfanck over den offer van den zack Item soo heeft den rendant alnoch ontfanghen op den 11en Augusti van desen Kerkarchief Oostmalle 80 Geert Ouweneel
Item soo brenght den voorsz. rendant alnoch voor ontfanck allen den offer die op de altaren is geoffert gedurende den Kerkarchief Oostmalle (1665) Geert Ouweneel
Dag Robin, je bent enthousiast aan het berichten geslagen, zie ik. Met die bachelor paper moet het zo wel goedkomen ;-) KA Oostmalle 90 (1698)
Het lijkt mij J.P. Buijck van Swieten; een Jacob Philip Buijk van Swieten (dus zonder c) is te vinden in diverse kan iemand dit ontcijferen? René van Weeren
Dit is één handtekening en wel zo'n 'zwierige' (incl. jaartal) die je destijds veel zag bij m.n. notarissen. Er staat ws kan iemand dit ontcijferen? Wim
Bij de eerste link heet de vader inderdaad Ludovicus, bij de tweede Ludocus. Ook de getuige heet anders: Stroopers vs De geboorteakte Egidius Remeu(r)s 23/4/1637 Lokeren(Be) Andreas
Het staat in het boek: Herstelde leeuw of discours over 't gepasseerde in de Vereenigde Nederlanden in 't jaar 1650 ende kan iemand dit ontcijferen? Peter
Ik zie wat op een o lijkt als deel van de letter w. In welke uitgave staat deze eigenaarsnotitie trouwens? kan iemand dit ontcijferen? Otto Vervaart
Staat er voor de i geen o ? kan iemand dit ontcijferen? Peter
Beste Peter, ik lees Van Swiet, met de zwierige krul aan het eind is het misschien zelfs Van Swieten. kan iemand dit ontcijferen? Otto Vervaart
betere foto kan iemand dit ontcijferen? Peter