Reactie Onderwerp Aflopend sorteren Auteur Datum
Het betreft een oude schouw schilderij spiegel waar ik nieuwsgierig was naar de herkomst Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Smit 11-10-2023
Bedankt voor de moeite. Als we meer ontdekken post ik het hier even! Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft niels 23-03-2018
Ik heb een schilderij gesigneerd H.Kempe. Ik vermoed dat het Hortense Kempe is 1886-1974. Waar kan ik een overzicht van Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Arie 07-02-2022
Hallo weet iemand hoe deze kunstschilders heet. Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Tina 28-01-2024
Wij hebben een oude schilderij schouw spiegel en zijn nieuwsgierig naar wie de schilder is. Heb al veel gezocht maar Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Smit 10-10-2023
Op het eerste gezicht lijkt de achternaam op Greefke(n)s. In de gegevens van het RKD – Nederlands Instituut voor Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft René van Weeren 19-05-2022
Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde de naam op het schilderij van Niels;-) Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Bart Jans 02-03-2020
Hallo allemaal, Heeft er iemand enig idee door wie dit schilderij gemaakt kan zijn, of welke stad hier afgebeeld wordt Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Niek 03-04-2022
Hi allen, Wie kan mij helpen achterhalen van welke kunstenaar deze paraaf is? Hier is de foto van het gehele werk. Dank Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Lizanne 04-01-2023
Welke schilder heeft dit geschilderd Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Viola 22-01-2022
Zou het niet 'Brouwer' kunnen zijn? Eerste letter heel misschien een J. Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Bart Jans 01-03-2020
Iemand die weet welke schilder dit is? Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Leen 17-01-2024
Wij hebben een oude schilderij schouw spiegel en zijn nieuwsgierig naar wie de schilder is. Heb al veel gezocht maar Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Smit 10-10-2023
Hallo René, bedankt voor je reactie. Heb al een tijdje zitten turen, maar kan de naam die jij geeft er niet uit ontleden Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Mark 01-10-2021
Ik vond deze tekening/schilderij achter een landkaart van Nederland. Geen idee van wie het is. Achterkant zit plakband Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Erica B. 21-01-2022
Zo ben ik ook benieuwd wie dit schilderij heeft gemaakt, ik kan de handtekening niet ‘ontcijferen’. Het is misschien Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Jan 27-11-2019
Dag Bart en Jan, Wat betreft het schilderij van Jan: het lijkt er op dat de voornaam Joost is, hoewel ik de voornaam Jan Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Rene van Weeren 04-03-2020
Hallo Bart, De eerste letter zou een J kunnen zijn maar als ik het schilderij vergelijk met de schilders met de naam Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Jan Hofland 01-03-2020
Beste kunstliefhebbers, Weet iemand van wie deze handtekening is? De meeste schilders zetten hun handtekening rechts op Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Esther 04-01-2024
Ben ook al jaren opzoek naar de schilder van dit plaatje. Ook al drie generaties in de familie. Iemand enig idee? Dank Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft wendy 29-10-2021
Wie weet wie deze schilder is ,heb twee schilderijen van deze schilder maar we komen er niet uit van wie deze signatuur Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Lonneke Barnhoorn 31-01-2023
Iemand die weet welke schilder dit is? Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Leen 17-01-2024
Wij hebben een oude schilderij schouw spiegel en zijn nieuwsgierig naar wie de schilder is. Heb al veel gezocht maar Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Smit 10-10-2023
Beste Members, Ik wou graag achterhalen wie de kunstenaar is van dit schilderij, krijg zelf helaas niets gevonden, hoop Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Jan 04-12-2022
Ik dacht ook aan Brouwer. Wie weet wie dit schilderij gemaakt heeft Pauwel 22-01-2022