Hierbij mijn correcties/aanvullingen . Nog enkele vraagtekens blijven ovrr. Ik heb mijn correcties in een wat groter lettertype gezet, zodat duidelijk is wat ik heb aangepast
Wij Pieter Gheerijt Ghijs sone ende Arnout Jan Arnolfsone MANNE oirconden ende kennende met/
desen brieve dat voor ons commende es IS Andries WoutER Dirckens sone erkende/
ende verlede dat hij recht heeft ende tot EENEN RECHTEN VOOR WTGEGHEVEN (=UTGHEGEVEN) heeft/
Gielijse Servaes van lantscoten sine noch NACH( NACOMELINGH?)een stuck lants geheijten de mare/
heijrighe intrent ONTRENTeen VIERTEL SAET staet lants luttel min ofte meer houdende, en met een/
stuck weijdrechte(?) ende met eene stuck beinder BEMDEontrent anderhalff buijnder/
luttel min of meer tsaemen houdende, geheijten ...stuck, daer aen gelegt/
geleghen altsaemen tzundert bede BIDEVeltstrate, aen Jane JANS Van Nederven stuc/ ERVE
zuijtwaert Servaes Van Lantscot erve westwaerts de PERSOENE van/
cleijn zundert erve noertwaerts ende Gielijse Servaes van lantscot soens en/
nu oestwaerts om drie SESTER roge erfpacht guete en CUSBAERE roge bij ende om/
eene ...erfcheijns en DAER? voor UTgaende ... welcken soMMe de voorseijde/
Andries de voorseijde parcheelen erFe gelooft te voeren ende te wagene VRIJEN ENDE TE WEERNE sonder meer/
voorcoMMerS behoudelijck datse medegaendt MEDEPANDT bleef BLEVE stellen BIJ? ende behoudelijck/
den erfweghen en DAER over te gaen die de DAER van rechte weghen SCULDICH sijn om/
te gaene, voirt es vorWaerde dat de voorseijde Gielijs en Servaes Van Lantscot/
erfelijck dat twater dat naer de nijeuwe heynighe gaet sal bleven BLIVEN gaende/
gelijcker haert HANTende eenen drep te beijden sijden ende oft de voirseijde Gielijse TSINE niet/
op en woude maken dat aldaer des voorseijde Servaes erfelijck den waterloop op stellen/SELLEN?
moghen maken te beijden sijden ende drop ende rond SONDER toesegghen vande voirsseijde/
Geilijs oft sijne nach GEVESTanno lxxxix op de xxvii sten dach aprilis/
Wij PeetER ende Aernout van Arnolse ; MANNE OIRCONDEN dat voor ons comende es Gieliss Servaes/
sone van Lantscot reckende BEKENNENDE dat hi eerlijck ende erflijck SCULDE IS WT(=ut) te reijcken ende te betalen/
Elisabeth Servaes dochtER van Lantscot den SESTER ROGGE erfpacht ende opter voirsseijde ONDERPANDE / GODEN? ANNO ET DIE
HANS VAN LANDSCHOOT
zei op maandag 25 juli 2022 - 20:43