Beste Fokke,
Ik ben aan de tekst begonnen, maar ben ermee gestopt. Het handschrift is dermate onduidelijk dat ik er niets van kan maken. Spijt me. Volgende keer beter.
mvg,
Geert Ouweneel
Beste Fokke,
Ik ben aan de tekst begonnen, maar ben ermee gestopt. Het handschrift is dermate onduidelijk dat ik er niets van kan maken. Spijt me. Volgende keer beter.
mvg,
Geert Ouweneel
Oke,, bedankt voor de moeite en het proberen.
Met vriendelijke groet,
Fokko Kuipers
Fokko Kuipers
zei op maandag 11 mei 2026 - 09:48