Bijgaand een brief van dew burgemeester van Vrasselt aan de vicaris van het bisdom Keulen over waarschijnlijk de aanstelling van pastoor Fenneker in Oeffelt, dat toentertijd Kleefs gebied was. De copie van de brief is van slechte kwaliteit. Mogelijk zijn er forumleden die de inhoud kunnen transcriberen of me de strekking van de brief kunnen vertellen. Alvast mijn hartelijke dank. Gerard Everink
Gerard Everink
zei op zondag 14 december 2025 - 19:40