Overslaan en naar de inhoud gaan

Forum

brief burgemeester van Vrasselt (1813) aan de vicaris van het bisdom Keulen

Bijgaand een brief van dew burgemeester van Vrasselt aan de vicaris van het bisdom Keulen over waarschijnlijk de aanstelling van pastoor Fenneker in Oeffelt, dat toentertijd Kleefs gebied was. De copie van de brief is van slechte kwaliteit. Mogelijk zijn er forumleden die de inhoud kunnen transcriberen of me de strekking van de brief kunnen vertellen. Alvast mijn hartelijke dank. Gerard Everink

 

Reageer op dit bericht

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.
Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: png gif jpg jpeg.