Reactie Onderwerp Aflopend sorteren Auteur Datum
dag Alessia, kun jij via dit kanaal expliciet de foto toesturen? Deze zal iets beter te lezen zijn dan via Geneanet. Al Hulp bij transcriptie gevraagd Fred 17-04-2024
Aengesien Gerardus Baasen, gebooren alhier tot Bergen, aen ons ondergeschreven gerichtspersoonen van Bergen voornt Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 16-04-2023
tot den hoogen dienst ende sal deselve naerdyen den dienst geëyndight ende het meste gedringh van het uytgaende volck Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 13-10-2022
Renbrief voor Jan Rolfs tot behoeff van Jacobs Hermans Wij Henrick Linders, richterboede, in plaetse ende bij absentie Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 18-10-2022
Volgens de vernoemingsregels wordt de eerste dochter van een echtpaar vernoemd naar de moeder van de moeder van het kind Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 29-03-2024
Geert, nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet André Gresnigt Hulp bij transcriptie gevraagd Gresnigt 12-11-2022
Op dato den 23 Mert 1685 soo heeft Jan Claes soone van Hendrick Claes Richter Bode alles bij Maria Rutten in arrest Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 28-09-2022
Beste Fred, Het is in principe niet de bedoeling om hele teksten op het forum te plaatsen. Het forum is vooral bedoeld Hulp bij transcriptie gevraagd 20-10-2022
@ geert Als ik kijk naar de laatste akte op de linkerpagina zie ik een andere akte dan de door jou getranscribeerde, nl Hulp bij transcriptie gevraagd herman 29-09-2022
Overdracht van Peter Dryssen tot bewhouff van Gerart Rieskens Wij, Mathijs Hebben, statholder der scholtisampts, Tilman Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 23-09-2022
Opdraght van de erfgenaemen van Willemken Rutten saeliger kinderen ten behoeve van Peter Henrix Wij Henderick Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 30-09-2022
Opdracht voor Peter Remmen van den halven hoff de Hoennigen genoemt. Wij, Henrick Wilkenhuysen, scholtis, Tilman Buys Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 24-09-2022
gerechticht Henrick Bexkens ende Gertien Millen eluyden ende haere erven allet sonder argh ofte list, in oirconde der Hulp bij Transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 26-10-2022
medebrengende ende dat de kercke alhier tot Well int voorsz. goet oock heeft leggen twee vat gersten, gelijck het Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 27-10-2022
Rentenbrieff voor Michiel Vervoort tot behoeff van Peter Sieberts Wij Henrick Linders, richterboede, in plaetse ende bij Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 16-10-2022
Opdraght van de momboiren van Philips Jochims kinderen tot behoef van Hendrick Scheyen ende consorten. Wij Albert van Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 20-10-2022
Ik heb de indruk dat er nog een stuk tekst volgt, maar dit staat op de rechterblz Opdracht van Gerart Coenen tot behoeff Hulp bij transcriptie gevraagd René van Weeren 23-09-2022
Is niet bedoeld 'laeth[oeve] g[e]n[aemt] Den Papeeter '? Vgl. http://www.archiefaijen.nl/?id=458 Hulp bij transcriptie gevraagd Pauwel 20-04-2023
Dag Alessia, Dit is de aanvulling (printscreen) op mijn bericht, dat ik zojuist via Geneanet heb gestuurd. Hulp bij transcriptie gevraagd Fred 17-04-2024
uyt haere comparanten hoff, gelegen in de Wellerloye, genaempt Den Romp, metsgaeders die daer bij gehoorende thynde ende Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 29-10-2022
Deze opdracht kan vevallen. Is dubbel aangevraagd hulp bij transcriptie gevraagd Fred 24-09-2022
Beste Fred, Ik heb je bericht aan mij op Geneanet gelezen. Ik beantwoord dat bericht hier maar. Ik heb mijn hypothese Hulp bij transcriptie gevraagd Alessia 02-04-2024
eensijts Jan Beckers, andersijt Cornelis Hebben saeliger erff, soo ende gelijck sij hetselve tegenwordich sijn besit- hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 01-10-2022
Opdracht van Jan van den Kerck- hoff tot behoeff van juffrouw Huberta van Gulick. Wij, Joannes Claessens, scretaris in Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 05-10-2022
ende profyteren alle wederschulden ende actien soo haeren voorsz. schoonvaeder weder sijn aencommende ofte soude betaelt Hulp bij transcriptie gevraagd Geert Ouweneel 21-10-2022